При анулация 2 или повече дни преди пристигане – неустойка не се удържа, не се възстановяват платени суми. Заплатените авансово суми могат да се използват за нова резервация за следващ период.
При анулация 1 ден преди пристигане, включително „неявяване“, неустойката е в размер на цената на първата нощувка. Не се възстановява плащане. Остатъкът от платените суми може да се използва за нова резервация за следващ период.
Горните правила важат само за резервации, направени директно чрез сайтовете на Fort Noks Ltd, без участието на туроператори и различни системи за резервации. При резервации чрез туроператори или резервационни системи се прилагат правилата, определени от съответния туроператор или резервационна система.
Шезлонгите и перголите за сянка около басейните са безплатни и могат да се използват свободно от гостите. Всички плажове са обществени и предлагат свободна и платена зона.
Да, във всеки комплекс има безплатен, неохраняем, открит паркинг.
Комплексите Messambria и Privilege разполагат с платен уличен паркинг, осигурен от общината.
Комплекс Грийн Форт не разполага с паркинг.
Да, предлагаме пакети със закуска, полупансион и пълен пансион само за хотелите Premier Fort Beach и Prestige Fort Beach. За индивидуална оферта можете да се свържете директно с хотела.
Всички останали комплекси са на база нощувки.
Ранното настаняване и късното напускане зависят от наличността на стаите към момента на пристигане/ напускане.
Нашите рецепционисти ще се радват да ви настанят, ако стаята е готова.
Късното напускане е възможно само, ако апартаментът не се води зает в същия ден. Съответно се прилагат допълнителни такси за напускане след 13:00 ч.
Заявки се правят на рецепция поне един ден преди датата на отпътуване.
Възможни са само отделни резервации за всяка стая, тъй като се изисква отделна информация, включително:
Това гарантира, че резервацията за всяко помещение е свързана с индивидуално посочените данни и метод на плащане.
Моля, отбележете всички предпочитания и заявки в секцията „Бележки“, когато правите резервация. Ще направим всичко възможно, за да удовлетворим Вашето желание.
Не, не организираме летищни трансфери, но работим с оторизирана таксиметрова компания, която предлага услуги до някои от нашите обекти.
Важи за комплексите: Премиер, Престиж, Холидей, Орхидея, Несебър, Грийн.
Свържете се с нас за повече информация.
Не, няма! Всички наши комплекси са семейно ориентирани и предлагат спокойна и гостоприемна атмосфера за гости от всички възрасти.
Не, за съжаление не приемаме домашни любимци.